Jeremy Payne

VP Marketing & Alliances, Enghouse

"De juiste balans vinden tussen mens en machine"

Over spreker

Jeremy heeft meer dan twee decennia ervaring in de software- en dienstensector en werkte als marketingleider bij verschillende ‘blue chip’-bedrijven over de hele wereld. In zijn huidige rol als vicevoorzitter van internationale marketing bij Enghouse Interactive is Jeremy verantwoordelijk voor de commercialisering van de vier belangrijkste oplossingen van het bedrijf in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Hij is een expert in klantenrelaties en interactiebeheer, en in Business Process Improvement en Social CRM. Hij reisde de wereld rond om de belangrijkste trends op deze gebieden voor te stellen.

Sessie: De juiste balans vinden tussen mens en machine

In de media en op de markt is er een grote hype ontstaan rond het gebruik van AI en bots, en hoe deze uiteindelijk de menselijke agent in het contact- en klantenservicecenter vervangen. Deze presentatie doet die hype uit de doeken en toetst af wat de mogelijkheden zijn en hoe je de juiste balans kan vinden tussen geautomatiseerde en ondersteunde klantenservice. Aan de hand van praktijkcases onderzoeken we de voordelen, maar ook de risico’s en belangrijkste overwegingen die je moet begrijpen voordat je AI en bots in je organisatie begint te implementeren. We kijken naar de macht van mensen met hun mobiele telefoons en hoe slimme organisaties geautomatiseerde, ondersteunde en sociale klantenservice samen inzetten om hun kosten te verlagen, maar vooral op een manier die tegelijkertijd de Netto Promoter en klanttevredenheid (CSAT) doet stijgen.

Social media: